tisdag 7 augusti 2012

Saknar...

Usch va jag saknar massa just nu.. Allt ifrån vissa speciella personer, arbetet, sand mellan tårna och massa sol!


Måste verkligen boka in en solsemester genast Lena!

Just nu sitter jag i en sacco säck och väntar på att piff och puff ska somna så att jag kan åka till Donna för en mys och donar kväll!

Alla som känner mig vet att jag är en riktigt glappkäft och tänker mig inte riktigt alltid för.

Den glappkäften glappade ordentligt i fredagsnatt kan jag säga, har lite små ångest. Jag stod med min systers nya kille å snacka lite var på det kommer fram en tjej som hälsar lite stelt på Danne och jag tänkte väl lätta upp stämningen lite så jag sträcker fram näven och hälsar glatt att jag är "Emma, Dannes nya svägerska" åh gissa vad? Det var hans icke informerade ex som jag hälsa så glatt på.. Stämningen blev inte ett dugg bättre...




- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: