tisdag 7 augusti 2012

Nervös!

Åh, imorse vaknade jag med små fjärilar i magen! Finns nog flera förklaringar till dem :) men en av dem är garanterat att jag ska opereras imorgon, äntligen! Som jag har längtat, dock vet jag att jag kommer ligga och gråta och tycka lite synd om mig själv.

Jag är så klen av mig ;) De jag ska göra är att korrigera magen Genom att lägga ett längre snitt än de jag har idag. Det kommer gå ifrån baksidan av höften till den andra. Svårt att förklara så jag fotar imorgon ist så att jag kan visa bättre. OM jag vaknar igen, man kan juh dö. :)

Igår va jag hos finaste Donna och Johan. Hon hjälpte mig dona med håret lite för idag ska jag sätta i en ny hårförlängning. Jag kan verkligen inte känna mig fin utan den. Känner mig naken utan mitt långa blonda hår.

Äntligen fick jag henne på bild min lilla huldamaräng!




Idag blir det leklandet för hela slanten, måste ha nått att tänka på och grabbarna behöver springa av sig :)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: