söndag 5 augusti 2012

Toka?!

Hej! De är v.32 och sommaren bara rusar förbi! Jag har 3 dagar kvar på semestern och sedan blir jag sjukskriven i 1v. Jag ska berätta mera om min operation när det närmar sig!

Jag tänkte skriva av mig lite om vad som händer just nu eftersom att vissa människor gärna analyserar och kommer med massa tokigheter.

Jag och F har inget ihop längre förutom våra fina underbara pojkar. Det har varit slut länge, vi har inte haft några känslor på länge och huset var nog en nödlösning?! Vi är bästa vänner och gör allt för att våra pojkar ska ha det bra!

Jag kollar på lägenhet i Haninge för där finns dem jag älskar mest. Ja förutom mina barn, tro mig dem är mitt allt och har varit i 5 år och kommer vara hela mitt liv såklart. Nu har jag börjat våga vara ute, träffa vänner och ge mig själv lite tid.

Nu vet jag hur det känns att betyda nått för någon annan, jag vet hur det känns när någon skriver "kom hem, jag saknar dig" som är något jag aldrig fått höra. Dem här människorna känner mig bättre än vad jag själv gör och finns alltid där.

Jag har varit kaos, kommer vara kaos och behöver lite tid. MEN jag har inte tappat fotfästet bara för att jag älskar att dra ut och ta ett glas och umgås, jag älskar mina barn mer än nånsin och jag har INGEN ätstörning, jag har väldigt dålig aptit när jag är deppig. Allt kommer lösa sig, även för lilla Emma-Maria.


[will.i.am]
If you love it like I love it..




Inga kommentarer: