lördag 28 mars 2009

Lite bilder från Klövsjö!

Hade en toppen vecka me min lilla familj uppe i Klövsjö. Massa sol, värme och pudersnö. Lyckades bara ramla en gång som resulterade i en öm bak och ett blåmärke på knät. Eftersom Fredrik är snäppet vassare på att åka bräda än mig så åkte jag inte me honom så himla mycket, satt och sola ist =) Vikng hade det super skoj, han gled runt i sina solbrillor och grävde med sin spade!


En mamma Emma med Viking.


Jag kommer åkades på min bräda.


Det bästa med att åka är juh såklart afterskin =) Dock blev det en kall cola för mig i solen =) medans....



... äslklingen smutta på en kall öl =)


Jag å mitt allt åker sittliften upp och sedan ner igen, notera solbrillorna på lilleman =)


En hårt arbetande liten man!


Coolingen i sina nya brillor från farfar och farmor!

Inga kommentarer: