måndag 9 mars 2009

Det var lännnggeee sen!

Hej!

Nu var det verkligen ett långt tag sen jag skrev. Vi mår fint här borta i Stockholm! Viking växer så det knakar och lilla bebisen i magen med =)
Sista veckorna har bara skenat iväg. Vi har varit på öppnis, på babyrytmik, badat och varit på museum med mera och själv så har jag min stackare jobbat 5 helger i rad och ska jobba två till innan det blir en lugn helg.

Idag så har jag haft bil och barnvakt en stund då jag var på sjukhuset och gjorde ett Ultraljud. Ibörjan var bebisen helt stilla och sög på tummen å sen skrattade jag till å väckte stackarn. Den sträckte ut hela kroppen och var hur vild som helst. Allt såg jätte bra ut. Sen var jag och Viking i centrum och inhandlade ett par nya skor, Fred Peery blev det. Mycket fina är dem =)

Imorgon så ska vi åka till Andys lekland med Liam och Lina, det ska bli skoj. Jag tänkte ta upp det här med att blogga igen, bara tiden räcker till! =)

Inga kommentarer: