onsdag 11 mars 2009

Redan onsdag

Idag vaknade Viking 6.30, riktigt härligt att stiga upp så tidigt. Vi käkade lite frukost och tog en lång promenad för att hålla alla extra kilon borta =) Det går faktiskt väldigt bra än så länge *peppar peppar* har bara gått upp 0,5 kg å me Viking hade jag gått upp 3 kg i samma vecka så det ser lovande ut!

Sedan gick vi förbi frissan och bokade tid för klippning och färgning, jisses va jag längtar. Ser hemsk ut i håret just nu. Har en utväxt på ca 2 dm känns det som.

När Fredrik kom hem så åkte vi och kolla på tapeter till sovrummen, men det är så svårt när man inte vet va det är för nån i magen. Lutar åt en grön färg iaf, passar juh flicka som pojke. Jag han även kolla på resa me syrran. Tror det blir Spanien den här gången. Bestämt är iaf att vi åker 23 maj =) Sen så bestämde jag å Freddan att det får bli en semester till Thailand i vinter! Han är skyldig mig det för hanns två fiskesemestrar ;)

Vi avslutade denna härliga onsdag med en stor choklad milkshake från Mc Donalds! Nu ska jag sova för imorgon kommer Sara och Tuva!

Inga kommentarer: