torsdag 29 januari 2009

Lilla ärtan

Idag så tog jag och Viking bussen till centrum och mötte upp Vikings farbror Magnus som skulle följa me och passa Viking. Sist jag hade med mig lilleman och skrev in mig så rev han runt bland gynekolog saker och klättra över allt så idag så behövde jag verkligen hjälp eftersom jag skulle tröffa doktorn =)

Allt såg jätte bra ut och hjärtat tickade på och den sprattlade runt som bara den! Jag är i V 8 nu så Viking var lite större när vi fick se honom första gången.

Så roligt för ni var där så träffade vi på Vikings doktor som tog hand om oss när han vart inlagd på sös i måndags.

Det var så roligt för hon är så mörk man bara kan bli alltså en "neger", Viking vart lite avvaktande när han såg henne så hon sa - Var inte rädd jag är bara en jätte stor choklad. Haha.. Han var inte lika rädd den här gången.

God kväll!

Inga kommentarer: