fredag 16 januari 2009

Spa-dag

Idag har jag och Viking varit på MVC och skrivit in oss. Vi fick en tid till ulltraljud den 29/1 så snart ska vi få se lillasyster eller lillebror.

Det var dags för lite Emma-tid idag så då åkte jag in till stan och traska in på centralbadet. Där fick jag användning av mitt presentkort, jag fick en optimal ansiktsbehandling! Åh va skönt det var och nu är jag renast än renast i ansiktet =) Tack kära Elin och Magnus för min fina present! Jag passade även på att få brynen fixade, så nu ser man ut som en kvinna igen och inte en buskig karl haha =) Inte riktigt så illa men nästan.

Nu ska jag sätta mej till rätta i soffan och kolla på Tv om jag inte somnar, Fredrik är borta och dricker några pilsner me sina kamrater så jag är helt solo. Eller nästan iaf, har juh mina lilla tokstolle sovades inärheten, sååååå fin mammas lilla kille.

God kväll allesammans!

1 kommentar:

Lovisa sa...

Grattis! Vad roligt med en till! =) Hoppas att allt är bra med er.. Kram/ Lovisa & Saga