tisdag 13 januari 2009

Min fina prins ska...

Min fina lilla prins ska bli storebror! =) Hoppas att skrutten vill stanna kvar i min mage och ploppa ut i slutet av somaren! Ser verkligen fram emot en till, en liten 08 å 09 som alltid har varandra. De e va som hänt här hos oss.. Annars har allt varit som vanligt. Viking håller fast vid bandyklubborna och vill nästan sova med dem.

Han bara växer å växer, man hinner inte med för 5 öre!

Idag så har vi varit på öppnis och lekt en massa och jag har varit ute och joggat ett varv så nu blire duschen nästa!

Här kommer lite bilder på min 1 åring =)

Viking påväg till gymmet i sin nya adidasoverall från Tommy!


Hos farfar å farmor på Juldagen


- Vilken fin stol jag fick av farfar å farmor!


Viking åker traktor med morfar och morbror på Julaftonsmorgon!