måndag 26 januari 2009

På permis..


Hej hej! Här blir det inte mycket skrivet. Min älskade Viking har varit sjuk sen i torsdags och har bara spytt och spytt. Han får inte behålla nånting så idag blev vi inlagda för dropp och nu är vi hemma på permis. Är han inte bättre imorgon så läggs vi in igen.

Hoppas Hoppas att han är bättre imorgon! Fredrik och jag har också varit sjuka, så ist för att gå upp nu när jag är gravid har jag gått ner istället. Kanske slipper bli allt för tjock denna gång =)

Idag så fick vi reda på att vi ska åka till fjällen vecka 12 och det ska blir härligt! Hoppas det är sol och massa snö så att man kan få åka lite bräda iaf.

Vi ska bo i samma lägenhet som sist, med bastu! Så himla skönt. Förra året hade vi skit skoj, Fredrik och jag åkte lägdskidor och var verkligen helt kassa på det =)

Nej nu ska jag kolla på bröllopet på 4an. Om det ändå kunde få vara jag i en såndär fin klänning! Man vet juh aldrig ;)

Inga kommentarer: