måndag 15 juli 2013

Sorg möter lycka..

Sorgen möter lycka, ilska möter glädje, smärtan tar över allt..

Den 4 Juni 2013 blev jag moster till mitt tredje syskonbarn, en lite kille som fick namnet Viggo.
Han lämnade oss och blev en liten änglapojke den 5 Juni.

Viggo, vad vi önskar att du var här hos oss. <3 br="">
Det här är absolut det värsta jag varit med om, jag vill bara gömma min älskade lillasyster för hela världen och skydda henne mot allt ont, all smärta..


Samtidigt så har jag själv en liten pojke i magen som sparkar och rör sig. Att inte våga prata om honom, att inte våga känna glädje.. Just nu så är det mycket känslor och jag är inte riktigt mig själv..

Jag är i vecka 23 och lillkillen är beräknad till i början på november. Just nu så håller vi tummarna för att mina antikroppar inte ska förstöra bebisens då vi inte matchar varandra och att moderkakan inte ska ställa till allt för mycket då den ligger för livmodertappen så att bebisen inte kan komma ut. Magen växer lite dåligt så vi ska på tillväxt ultraljud och då hoppas vi på att allt ser bra ut.

All min fokus ligger just nu på att ta mig upp ur sängen och verkligen inser hur lyckligt lottad jag är som har dessa älskade människor hos mig..







                                     



Inga kommentarer: