tisdag 23 juli 2013

Snart solsken!

God morgon!

Jag ser att det är en del som läser så jag skriver inte helt i onödan :) Hej på er!

De är en trött Emma som ligger i sängen men strax ska de nog bli fart på mig! Gymmet väntar, jag håller igång fram till midnattsloppet med milen men sen får jag nog lugna mig :)

Efter det ska jag cykla till Årsta Havsbad tänkte jag och bara lata mig i solen som SMHI har lovat!
26 grader idag och 27 imorgon, härligt!

Å dem stackarna (bla Sebbe) har åsk, regn å lite kallare ser det ut som på kartan över Småland.. Tråkigt! Men stövlar och lerigt hör väl till festivaler :)

Tänkte slänga in en magbild sen ifrån gymmet, den är inte så stor men de syns nu ialla fall :)

Här är nån från tidigare:
V 21 är detta. Är i 24 nu :)





Och här är med kläder på :)



Nej nu ska jag rusa!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: