tisdag 23 juli 2013

Semester med "Hilding"

Hej Hej!

Här har vi en trött, snart 3 barns mor (!)  som ligger och slösar allt för mycket tid i sängen. :) Inte okej såhär på semestern, min stora kärlek skicka jag iväg på Emmaboda festivalen med hans grabbgäng tidigt i morse. Han behöver få komma iväg och dricka lite öl och ha skoj utan den här tjocka, trötta gravida rugg ugglan :)

Mina andra två små hjärtan är hos deras pappa så det är bara jag  och lill chippen i magen hemma.
Vi ska strax dra till gymmet och sen ska jag nog unna mig massa frukt och blommor för jag har namnsdag idag, så Grattis alla Emmor! :)

Jag kommer förmodligen ta mig en tupplur också, min nattskräck har kommit tillbaka så jag sover så himla dåligt. I förrgår natt va den hemskaste natten på länge. Jag vaknade och sprang in i ungarnas rum, jag såg att sängarna va tomma och börja skrika till Sebastian (Stackarn!) att vi hade glömt Viking och Troj i bilen inatt  när vi kom hem ifrån vår tripp till Falkenberg.

Han fatta ingenting men gav mig nycklarna och jag sprang ut på parkeringen mitt på natten men jag kom på sen när jag närmade mig bilen att dem var hos Fredrik.

Skakade som ett asplöv och va iskall, men kunde somna om. Fy va hemskt det va. Nu kan jag ju skratta åt det samtidigt som jag är rädd att jag ska göra om det nu när jag är ensam.

Inatt drömde jag hela tiden att jag vaknade av blod i sängen.. Fy, måste kolla på massa roliga filmer ikväll :)

 Nä nu ska jag masa mig upp


                                          Drömmer mig tillbaka till Samos idag tror jag.. :)





Inga kommentarer: