torsdag 25 juli 2013

Bugalöww

Ibland så händer det! Det känns som vi vunnit på lotto typ :)

Vi köpte en beg bugaboo vagn till bebisen, som jag alltid velat haft! Dem är så bra då man kan ändra klädsel hur lätt som helst och jag hade bestämt mig för en offwhite.. Idag när vi var på söder och strosa så gick vi in för att kila lite i en barnbutik, och gissa vad jag hitta på en hylla, med 70% rabatt?! En alldeles ny blänkande offwhite klädsel och dessutom en åkpåse i marinblått i samma märke! Ordinarie pris 2 700:- och vi betala ynka 700:- pix! :)



Vagnen innan!


Vagnen efter! Som ny :)








Dessutom åt vi hur god mat som helst.. Godaste pizza ever!








Nu ska jag varva ner och komma tillbaka till verkligheten, imorgon blir det en tuff dag. Lilla Viggos begravning. Älskade lillasyster och svåger.. Finns inga ord. Älskar er..

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: