lördag 16 april 2011

Ljuvligt!

Vilken underbar start på helgen! Massa sol och lek. Morgonen startades me lite morgonmys, vi lekte med bilar och spela lite memory. Viking vann hela tiden!? Humm med lite fusk vinner man alltid enligt honom :)

Sen tog vi en långpromis med två små sovande prinsar och jag å maken fick prata ostört om allt från renoveringar, projekt och semestrar :)
Inte nog men långpromenaden så tog vi oss upp till spåret där jag sprang 5 km och sedan sprang Freddan 3 km. Vi turas om att springa och medans den ena flåsar sig runt så spelar den andra fotboll med små killarna, kasta kottar är även populärt!

Har jag den underbaraste mannen eller?! Han bjöd på middag med grillat och bea. Vi fick avnjuta måltiden i ensamhet för små änglarna gick och la sig vid sju. Underbart! Dem är som små virvelvindar. Det syns vart dem far fram nånstans.. Mina små galningar :)

Viking är så himla rolig, han klämmer fram små roliga kommentarer hela tiden. Här om dagen frågade han Fredrik "- Är det här en bärande vägg?" What!? haha han har lyssnat på våra små konversationer om renoveringar och liknande...

Med mig är det bra annars, får ta av mig gördeln på måndag! Jipppi! Äntligen... Jag har kommmit igång med träningen igen.. Har cyklat till jobbet förra veckan. Funderar på att åka inlines denna vecka...

Jaja här kommer lite bilder iallafall! Ha en mysig helg nu :)

En glad 3 åring <3

En glad liten fis <3

Grabbarna har fått varsina grävskopor, väldigt uppskattade :)

Troj grejjar och har sig..

Fin besök av lilla sessan Filippa, Viking avgudar henne!

Finaste Anna hemma på besök i Sverige med sötaste karl..

Karl och Anna

Jag och älsklingen på ett hotell i Jönköping, finaste finaste älsklingen <3

Älskad lillasyster, moster med Troj..

Viking lirar hockey :)

Mostermys..... <3


Nää nu ska jag mysa med karln här brevid :)

Inga kommentarer: