torsdag 24 februari 2011

Besök!

Igår hade vi Donna och Max här och 3 grabbar ihop kan gå vilt till lite gnabb och knuffar blev dem men alla var hela dock kanske inte rena när vi skildes åt. Jag bjöd nämligen på köttfärsås med spagetti ;)På kvälen åkte jag och Donna till Ikea. Hittade lite smått och gott. Har lila i vardagsrummet just nu men jag ska nog ändra till rosa. Blir fint till Våren!

Idag kommer Magriff och fina lilla Filippa! Va mysigt!! Idag ska jag bjuda på Laxgryta med äpple, fänkol och curry. Spännande :)..

Idag ska även min nya "blogg"kamera gå varm.



Den har en LCD skärm ifram ochså så man kan ta bilder på sig själv medans man pussas på sina ungar tillexempel :) Och om man ska ta bilder på barn kan man sätta på den lilla skärmen så kommer det fram en clown som dansar så att dem blir intresserade och stirrar in i kameran ;) Onödigt säger Fredrik, Kanon säger jag. Upp till bevis :)

Nu ska här städas, kläs på och ordnas inför Prinsessans nerkomst :)

Inga kommentarer: