söndag 24 april 2011

Mer Power åt kvinnofolket!

Nej nu jäklar funderar jag på att göra om min blogg! Jag älskar mina barn nått så otroligt! Men jäklar vad jag har tappat bort mig själv och gett hela mig själv till min lilla familj!!

Nu får det vara nog, idag efter en helg där jag städat medans gubben var ute och fiska, och igår (Lördag) var han ute igen och fiska hela dagen så tänkte jag, glad i hågen gå ut och ta mig en uppfriskande Powerwalk! Tror ni jag kom ut? Nej icke, först skulle de bytas blöjor, plockas och donas. Och nu sitter jag här med tvätt och frustration att jag är så farbannat snäll mot min karl. Vet ni vad han sa innan jag skulle gå ut? "Kan VI inte plocka undan innan du går ut.." Jo de är klart JAG kan.

Tänk att vi alltid tänker på dem i första hand och skiter totalt i oss själva?! Why!? Jag är juh det viktigaste näst efter mina barn för mig själv.. Nu sitter jag här degig och 4 kg tyngre än för några månader, bara låter mig förfalla. Där kommer vi tillbaka till att ändra bloggen. Kanske borde ändra den till en träningsblogg, för face it tjejer, det finns inga snabba knep. Jag har provat allt. Bara att ta sig ut och springa. Träna hemma med ungarna som hantlar. Om inte annat måste vi vara hälsosamma mot våra barn? Dem ser och hör allt! Inget mera hoppa över mat och stå och nypa sig i fläsket =) gör nått drastiskt. Det ska jag ialafall!

Nu har jag skrivit ner alla mina mått på rumpa, armar, mage med mera...

En väldigt härlig mamma som jag följer har bevisat att det bästa sättet är verkligen att träna och äta hälsosamt. Hon har 7 barn!? Fantastiskt att hon har sån kraft! www.minbebis.com/blogg/barbamamman Det är madelen från familjen annorlunda

Nu kör Vi!

Inga kommentarer: