måndag 18 april 2011

Måndag, bara 3 dagar kvar!

Sen är det helg för min del, maken jobbar torsdag, fast bara halvdag så då ska Viking och Troj få besöka honom på jobbet. Mycket populärt, massa traktorer och grävmaskiner =)

Här har vi haft det mysigt på morgonen, äggfrukost för ungarna. Medans jag tvättade av Viking så satt Troj och sög ur all kaviar ur kaviartuben?! Humm undrar hur hans mage mår efter det?
Jag själv tar mig en proteindrink. Den är fantastiskt god =) Kan starkt rekomendera den!


Jag har tvättat och sålt min gamla cykel för nu ska jag ha en ny bättre cykel som man kan ta sig till jobbet med utan att det blir punka hela tiden.. Ska även investera i en cykelkärra till ungarna så jag lätt kan hämta dem och lämna på dagis!

Nu har jag tagit fram Fredriks inlines som har varit med på en och annan Landslagsmatch. =) Hoppas dem tar mig ända fram, utan att jag har av nått ben eller arm..




Nu till en del av mitt projekt!

Jag är ganska säker på vilken tapet jag ska ha, funderar på den ljusblårandiga. Den med Stjärnor är fint men med tanke på mina syprojekt så kan de bli lite för mycket.



Vad säger ni? Jag vet juh att det är massa som läser min blogg för det har jag set på statestiken =) Lämna ett litet inlägg vet ja!

1 kommentar:

S A R A sa...

Hej, jag läser!!:-)
Vad kul att du skriver igen. Det är så roligt att kunna följa er när vi inte hinner träffas. Jag tycker nog den randiga tapeten. Den med stjärnor känns lite "just nu" och känner jag dig rätt så vill du ändra med kuddar och gardiner stup i ett ;-) ..och då tror jag att det är lättare med den randiga.
Kramis på er!!

Ps. Det är något du inte berättat i bloggen va?!;-)