onsdag 31 mars 2010

Skärtorsdag

Hej allihopa! Idag så startade jag morgonen med alla mina medeuciner (pippi stavning) jag har blivitt till delad av doktorn. Tyvär så hjälper det inte ett dugg. Blir väl till att åka in till Huddinge så dem får spola snoken på mig =) Just nu så sover Troj, Viking tittar på "Cars" nu är det inte Rorri som gäller längre utan Blixten McQueen =)

Och jag sitter framför datorn och känner mig allmänt deppig, gillar inte högtider längre. Man blir bara påmind om det som har varit och kan inte sluta tänka på hur det hade varit "om"... men men mitt "om" just nu är att jag sitter här med mina fina ungar, min älskade sambo. Det finns mycket man har förlorat men så mycket man har fått ochså =)

Idag så ska jag in och träffa svärmor för lite shopping åt kidzen. Vårkläder står på listan.

Blev en liten Update iaf!

Kom ihåg att det är 1 April idag! Se till att lura nån riktigt jävligt, jag misslyckades totalt me mitt lureri..

Inga kommentarer: