onsdag 17 december 2008

Äntligen!

Äntligen har jag en stund över till att skriva av mig!! Oj va det har hänt grejjer! Viking och jag har varit på semester i Hamurgh (Tyskland), vi kom hem i måndags kväll, å så roligt vi haft. Vi har bott hos min mammas sambos dotter Anna och hennes son Karl (Lång föklaring hehe). Viking och Karl har haft så roligt, det skiljer bara 5 månader så det har varit full rulle! Å flyget ner å hem gick kanon bra, Viking är en väldigt berest liten man hehe.

Vi har shoppat en massa och sett runt hur staden ser ut, jätte stooooor stad, mycket större än våran lilla stora stad Stockholm =). En dag tog vi en båttur, Viking var hel nöjd.

Jag shoppade en så jäkla snygg kappa! Lugnt den finaste jag sett! Den har så stor luva så det ser ut som Bells kappa i "skönheten och odjuret" =) Den va min från första ögonkastet! Anna köpte en likadan. Så fort vi gick utanför dörren så blev anna stoppad av massa olika agenturer (stavning?) som ville att hon skulle promota (stavning?) rättare sagt vara modell för dem. Typ Nive, Dove m m.. Så en kväll så fick hon klippa min lugg så att den blev jätte tjock, sedan gick vi ut på en klubb där hennes kille va dj och då kom det fram en tjej som ville att jag skulle modella för dem, det ska jag leva på ett tag tänkte jag =) Mammas sambo tjatar jämnt på att jag ska förbättra min självkänsla å den e faktiskt lite bättre nu! hehe Kvällen och natten gick hur fort som helst så rätt som det var så va klockan redan 6.00 så då vare bara att traska hem och leka me ungarna! Innan vi gick av så gjorde vi en avböjjare in på en skit sunkit å äkligt ställe... men man va juh tvungen å uppleva alla sidor av den staden, kommer lite bilder på det nedanför =)


Lite om lilleman nu då, han går som bara den nu! Kan inte vara still en sekund, mamma säger att han nog är det mest aktiva ungen hon haft å göra med. Man hinner knappt med. Så himla go å fin...
<------ Min lilla skrutt åker båt och e så lycklig!









Idag så har jag äntligen avslutat min Omvårdnads kurs, och jag fick MVG! Så jäkla skönt så nu är det bara att kämpa vidare, och nu på kvällen har vi äntligen handlat klart alla julklappar och jag har inhandlat en väldans fin kläning till nyår så de e fixat med.. Nu ska jag börja slå in lite klappar. Sätter in lite bilder från veckan som varit!



Min nya lugg och jag =)
Dags för en utekväll! Är riktigt nöjd me mitt hår nu =) kanske märks?


Lite suddig bild, men de är jag som tittar fram ur ett "runkbås", så äkligt! Notera att jag aldrig satte mig eller tog i något *Bläää*


En väldigt fyllehungrig Anna =) Hon e tokmysig..


ojoj, blev många bilder nu.. Ska sätta in en bild på kappan sedan för den e så fin! Men nu ska jag fixa me julklappar! Sov gott alla!

Inga kommentarer: