torsdag 4 december 2008

fin fint..

Nu är det julpyntat på Ribby alle 48 också! Så nu Sara önskar du att du hade mej som granne ;)Förutom att det står två feta granar utanför vårat sovrumsfönster som har lampor stora som vattenmeloner som lyser på nätterna så är det mysigt hos oss nu.. Jag har fått upp lite nya gardiner å lite stjärnor, blev svart,röd och guld tema i år.. Eftersom vi knappt är hemma nåt under december så har vi redan fixat i ordning julgranen med! Ojoj va Viking är sugen på att plocka ner dem glänsande röda bollarna som hänger i den lilla plastgranen =)

Viking har feber igen så idag har vi bara tagit det väldigt lugnt å vilat mycket, nu på kvällen var vi ut en sväng och kikade på Fredrik när han lirade hockey åså träffade vi på Kattis med lille William och Veronica med lille Liam.. Roligt å se hur dem växer dem små busarna! =)

Igår va jag hos farbror doktorn eftersom jag har haft feber,skakig och haft ont i magen i nästan 2 veckor.. Min dom blev Magkatarr så nu blir det till att varva ner lite.. De enda posetiva med det är att jag blivitt av med två kilon.. tackar tackar lagom till Julen så man kan äta lite extra =)

Ska gå å sova nu så jag är pigg imorgon för då kommer mina fina småsyskon!! Albin och Sofia ska komma till oss. Dem stannar tills på Lördag så då ska vi gå på julmarknaden på Grönalund, det är såååå himla fint där, synd bara att det inte finns nån riktig snö!

Här kommer lite bilder från vardagsrummet!


1 kommentar:

S A R A sa...

Mycket nöjd och mycket fint! :-) Jag diggar dina vattenmeloner..haha! /Sara