söndag 21 december 2008

Eländiga söndag

Ja usch å fy, imorgon så jobbar Fredrik. Hade vart skönt å haft han hemma tycker nog både Viking och jag! Men men snart är det juh JUL å massa ledigt!
Helgen har flytit på, jag började morgonen me att inhandla hot chocklad på Mc donalds och promenerade en stund i solen på södermalms gator. Stannade till och kika lite på lägenhetsannonser, skulle så gärna vilja flytta in närmare stan. Gärna Årsta eller Gröndal. Efter det så gick jag till jobbet på Stalands. Jag har även shoppat lite nu på kvällen eftersom centrumet har öppet till 20.00 nu i helgen! Vilken lyx =)(jaja jag vet att ni har gränby där hemma) =) Det blev en svart kjol, en färgglad polotröja och en "blus" me blommor på (Om du läser detta Malin så vet jag att du repeterar å skrattar åt ordet "blus" haha) Det finns en anledning till varför dem kallar mig för Sveriges yngsta kärring! Jag älskar kläder me blommor på å spets,gärna färglatt! =) Kanske inte ute på krogen dårå..

Just ja, Idoltrion va i cenrumet idag. Kevin, Robin å så den där tjejen (?) Alla tjejer va som galna, små flickor som stod å grät haha =) Trångt å jäkligt va det iaf när man skulle ta sig till dem olika butikerna, tur att man inte hade barnvagn med sig.

Nej nu ska jag lägga mig å sova! Go kväll!

Inga kommentarer: