lördag 6 december 2008

Grönalund å fondueafton!

Ojoj idag har det varit en super bra dag, en av dem bättre på länge! Mina småsyskon kom över igår å vi hade super mysigt. Vi sov alla tre i samma säng och jag fick ligga å sussa brevid min underbara lillebror! Det va länge sen, han blir hela 6 år nu i December.. Idag så åkte vi in till Grönalund och åkte lite karuseller och spelade på olika lotterier. Viking och hans morbror åkte bilar, det tyckte dem va superkul och dem skrattade så himla mycket när vi gick i skrattkammaren, de är massa olika speglar som gör att man ser tjock,smal,lång,kort, idag hade jag för första gången långa och slanka ben =)

Efter det så lämna vi av Sofia å Albin på centralen och åkte hem för att vänta på Daniel och Marie eftersom vi skulle käka fondue. Så jäkla gott det var då och vi hade super trevligt verkligen! Vi avslutade kvällen me att titta på en gammal skräckfilm som va si så där =) Men de blev en kanon kväll!

Viking tar morsan på en tur! =)


Kolla in mina långa, slanka ben! hehe


Viking beställer en korv i tomtens korvmoj!


Viking å morbror Albin..


Nu ska jag gå å sova lite! God kväll gott folk! =)

Inga kommentarer: