måndag 14 januari 2013

Mitt shabby kök!

Eftersom jag är hemma pga av ryggen så har jag tagit det lugnt idag, Sebastian har där emot fått jobba lite idag :)

Tänkte visa hur hörnan blev i köket som jag orkade ordna med idag i alla fall.


Det ska upp en hylla till. Kannan och den super fina skålen med lock har jag fått av världens finaste farmor Lena. Älskar dem och kan äntligen lyfta fram dem!


Köket är verkligen Shabby men ganska så chict i mina ögon :)


Den här delen av köket är en enda röra då S håller på å lägger golvet i hallen medans jag sitter å vilar framför tv:n :)

Min lilla prins Viking är visst sjuk så nu ska jag höra av mig och kolla hur grabbarna mår och hur det gått för Fredrik!

Sen blir de käk och farmen såklart ;) puss


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: