fredag 11 januari 2013

2013!!

Välkommen 2013!

Jag är tillbaka och börjar få struktur i mitt liv igen. Alla bitar börjar falla på plats. Mitt hem är underbart, pojkarna har vant sig vid allt nytt och mår toppen, jobbet flyter på bra och jag har träffat en helt underbar person som betyder väldigt mycket.

Allt under en separation handlar om respekt, ärlighet både mot sig själv och andra. Vi har tagit det väldigt försiktigt för att inte såra nån och för barnens skull. Ja har känt Sebastian i lite mer än 2 år, annars hade det varit svårare att låta han träffa barnen. Man vill vara 100% på att man känner personer man drar in i sina barns liv. 

Dem är mina allt och får va med och bestämma hur våran lilla familj ska se ut. Men vi är överens om att Sebastian är en toppen kille! :)

Kommer nog aldrig vänja mig vid att få massa fina blommor, hur nån kan vara så omtänksam mot mig och jag känner verkligen att han tycker om mig precis som jag är och han är tokig i grabbarna som är ett måste. 

Jag har en bra relation till Fredrik och det känns bra. Inga konstigheter vid överlämningar eller om vi behöver hjälpa varandra så finns vi alltid där för varandra. Barnen skulle aldrig kunnat haft en bättre pappa som betyder allt för dem. 

På söndag så ska Fredrik ta med sig mig och killarna på hockey, känns viktigt att dem får känna att mamma och pappa är vänner och vill deras bästa såklart. 

Idag blir det Ikea när Sebbe har slutat och innan det så ska vi till leklandet, för jag å grabbarna har lyxat till med semester idag :) 

Jag tänkte slänga in ett bildregn!

Gaaah inte alls tydligen. Måste be Sebban hjälpa mig för jag är kass på data å allt som hör till ;/ jag får försöka igen  ikväll, måste updatera headern ochså ser jag :)

Puss!

Inga kommentarer: