söndag 13 januari 2013

En hållplats..

Så konstigt allt är, härligt konstigt just nu.
Första turerna med de här tåget var till min första stora kärlek, fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Sedan var det turerna till mina första riktiga jobb inne på söder och stan. Dem fick mig att känna mig lite mer vuxen och " in the city" liksom :)
Sedan var det mammaledigheten som man tog sig några turer, oftast till min fina Sara och Tuva. Bästa tiden ever. Tänk om jag fick göra om bebistidem, mysigt!
Nu har tåget typ stannat. Inga mera turer. Jag har mitt älskade jobb här i haninge, mina älskade vänner bor runt hörnet, mina älskade söner har sina liv här med sin pappa och världens bästa dagis, jag har hittat mitt lilla hem som jag älskar och sedan Sebastian som får mig att känna glädje och gör mig lycklig.. Jag stannar nog kvar här ändå :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: