lördag 18 juni 2011

Dagens checklista :)

Jag känner för att vara lite trendig och ungdomlig så jag hänger på den här "check" listan trenden ;)

- Mys morgon med mina söner, Check!
- Lämnat mina små älsklingar hos farmor och farfar, check!
- Renoverar hemma, Check! (förvånade?) Alltid nått på gång med mig i huset ;)
- Fanta och Róse, Check!
- Rebecca och Fiona-Bullets i högtalarna, Check!
- Uppsnoffsad för en härlig utekväll med fina vänner, CHECK!

Jag ska slå klackarna i taket idag och hoppas på att min date dyker upp. Jajjemen ni läste rätt, jag kanske har en date med en kille som jag tror kan vara stockholms, nej vänta lite, världens finaste man. Han är trevlig, snygg, charmig och förbannat rolig!! Kan ni gissa vem jag pratar om?!

Taddaaaa! Men den här snygga karln, tänk att vi hållt ihop sen jag var 17 år? Det är 7 år, han är min soulmate. Det finns mycket jag tvivlat på här i livet, men aldrig om vem jag vill leva mitt liv med. Tänk att få ha nått så fint som två små barn ihop?!


Fotot är taget av Viking :)

Inga kommentarer: