onsdag 15 juni 2011

15 Juni

Tjollahopp!

Hur mår ni!? Här rusar tiden fram och jag har inte haft en tanke på bloggen! Men nu tänkte jag uppdatera lite :)

Vad har hänt här då? Inte så mycket, mest vardagliga saker. Troj har börjat kissa på pottan och behöver jag säga hur stolt han är?! Hum eller hur stolt hans mor är? ;) Vi har hunnit med lite små turer som till exempel Parken Zoo, väldigt uppskattat av både små och stora. Även om små korvarna tyckte att myrorna var minst lika roliga som flodhästen och laman :)

Satt och blädra i en tidning här om dagen, nämligen Nordens största fisketidning och hoppsan va var det för snygg karl jag hitta i mitt uppslaget?! Jo nämligen min man, eller inte just nu i skrivande stund är han min man, men blivande man ialla fall. (Märks det att jag längtar efter att få bli hans fru?! ;) )



Nu har jag lagt mina små, Viking har sjungit "blinka lilla stjärna" för mig och troj sjöng "vart är tummen?" Båda mina små fisar har börjat sjunga när dem var jätte små? Undra vart dem fått det ifrån? Varken jag eller fredrik är duktiga på sång, även om en av oss gärna vill tro det, säger inga namn, men han tror att han kan, men han kan verkligen inte... :)

Inga kommentarer: