tisdag 8 februari 2011

Tisdagen den 8 februari

Här sitter man med nyfärgat hår, inte alls den färgen jag hade tänkt men nu är jag brunett ialla fall.. En likblek brunett med platt mage, jag har gjort en bukoperation som innebär att man syr ihop magmusklerna uppifrån revbenen och under naveln. Doktorn passade även på att ta bort en massa hängade hud efter graviditeterna. Ganska så fint blev det, är fortfarande svullen. Opererades för Diastas på Karolinska sjukhuset Solna.

Här hemma har vi precis genomlidit magsjukan, men nu är dem på benen igen ungarna. Och i Lördags så hade jag och ÄLSKLINGEN våran 6 årsdag.. Vi har hållt ut länge och fler år ska det bli :)

Imorgon ska jag tillbaka till sjukhuset för att tömma magen på vätska som blivitt och på Torsdag börjar jag jobba igen. Ska bli skönt att komma tillbaka så att blir lite som vanligt igen.

Nu ska jag ta hand om grabbarna, dags för att börja fixa ihop middagen.

Morsning!

1 kommentar:

Lena sa...

Kul att du har uppdaterat lite på din Blogg.

Kram kram
Lena