torsdag 22 juli 2010

Semester

Hej!

Här var det lika torrt på blogginlägg som gräsmattan utanför är på vatten. Vi har njutit massor av våran sommarledighet som tar slut för min del nästa vecka.

Jag och ungarna har haft en egen vecka ensamma medans Fredrik var borta och fiska, och sedan var jag och småkillarna hos pappa 1 vecka och sedan kom vi hem igår efter en underbar vecka i Frankrike med värme strax under 40 grader ibland. Mycket sol och bad har det varit.

Det har hänt så mycket men jag börjar med några bilder från våra tre veckor och så får jag blogga lite mera ikväll eller imorgon. Okej?! Det blir bra!

Viking byggde´kojor bland morfars syrener.

Min fina fina älskade unge..

vackraste vackraste bebis..

Vi gick på en jätte häftig bro, den var på vägen till anncye (stavning?)

Framme i staden som jag skrev ovan, var som venedigt typ, jätte fint!!


Parklek, massa spring i benen!

En av dagarna badade vi i en härligt svalkande pool!

Man blir trött må ni tro av allt badande =) Farfar, Viking, Fredrik och Troj tar en tupplur.


Typiskt, får bli en del 1 och en del 2.. Måste fixa med ungarna lite nu =) Återkommer med mera bilder strax!

Inga kommentarer: