söndag 25 juli 2010

Åh, jag älskart!

Regn, regn och mera regn, jag njuter! Och förhoppningsvis fortsätter det så här 1 vecka till.

Igår var vi till Ikea och små shoppade lite till tröllena mina! Som en vän till mig brukar säga, man vill inte ha bottenskrapet till sina barn så jag handlade byxor till i höst för dem tar alltid slut i Vikings storlek. Troj fick inte så mycket, en jätte söt tröja med passande byxor fick han.


Viking fick massa mjukisar och mängder av kalsingar och en tröja som han valde själv.


På Ikea köpte jag lite bra å ha saker som kissunderlägg till Vicke, han är helt utan blöja nu och det har gått över förväntatan, han har precis slutat med blöja när han vilar och det har varit torrt som en öken i sängen så nu kör vi på nätterna med. Vi börjar i natt! Yes, here we go. Berättar hur det gick imorgon. Troj hatar mig och Fredrik just nu för han har blivitt av med sina nattmål den knubbisen. haha han blir så himla arg, han skrek i ca 3 timmar inatt. Men nu är vi halvvägs, borde vara bättre inatt redan!

Idag så har jag slängt ut lite kläder på blocket och lite leksaker, ungarnas byråer välde över och dem har så mycket leksaker som dem aldrig ens har rört. Ut med det gamla och in med lite nytt =)

Nej nu ska jag och Frdrik goffa en sista kväll, och jag menar det verkligen. Imorgon så blir det no more sugar for us.. Vi ska stå och klämma på varandras valkar varje gång nån av oss föreslår en endaste liten onyttighet. Sen ska vi ut och springa några varv i veckan. Kommer bli super. Ska verkligen försöka!

Men först måste vi få isäng vildingarna som har brottningsmatch i soffan, Viking rullar runt med Troj och "bråkas" så Troj tjuter av skratt haha galningar säger jag bara..
2 sekunder kan dem vara stilla sen börjar grabbfasonerna.. Tänk om några år =S



Inga kommentarer: