onsdag 21 april 2010

Ingen storbloggare

Nej jag är verkligen ingen bra bloggare =) Ojoj sen sist jag skrev så har vi hunnit med en kort semester hos min familj hemma på landet! Hade himla mysigt! Mina två systrar har verkligen fått två fina lägenheter, super mysiga är dem. Är verkligen avvis på deras stora fina fyror!

Och Viking hade verkligen jätte skoj, dem busade och spelade fotboll! Och innan vi begav oss hem så åkte vi förbi min pappas arbetsplats så att han också fick heja på små skitarna! Troj testade på livet som grävmaskinist medans Viking njöt av att se på alla traktorer som körde runt där =)

Sen så har jag jobbat och gjort det gamla vanliga, tvättat , städat, shoppat ;) Lunchat med Sara och Elis också såklart!

Nu ska jag sätta mig framför tvn me gubben min och skissa lite på hur vi ska ordna till det här hemma =) Spännande....

(Viking älskar att spela fotboll och bandy, på dagis lirar han med dem äldre grabbarna =) Han är skit duktig på bandy, måste vara mina gener haha )


Fina fina Lova med sin lilla kusin, de här är kärlek =)


Ser ni Troj på bilden? Han kör haha , liten han är.


Viking åkte en sväng med morfar!


Grabbarna Tägtström! Älska!


Tojen med sin baggyjeans och adidas pjucks


Viking påväg till dagis med sin ryggsäck =)


Så här ser våra kvällar ut här hemma, grabbarna splar bandy för fullt! =)

Inga kommentarer: