måndag 26 april 2010

Älskade knodd

Efter att jag lämnat Viking på dagis så begav vi oss hem. Jag placerade lillen i hallen med lite pryttlar så att jag kanske kunde få måla lite granna. Jag hade radion på och när jag kikade ut igenom dörren så såg jag att lill gubben satt och diggade för fullt haha! =) Han var så söt där han satt liten och knubbig och rörde på sin lilla kropp i rytm till Hellicopters.. Sen vart han så trött och när jag la honom i sin säng var han övertrött och jag var tvungen att busa lite med honom med ussar på kinden och så somnade han mitt i ett skratt och nu sover han med ett leende på läpparna, så himla go! =)


Tack kära svärmor och svärfar för all hjälp i helgen!

1 kommentar:

Lena sa...

Vi älskar de små killarna och är så glada över att vi har den stora förmånen att få träffa dem så ofta som vi gör.

Kramar från "Svärmor"