torsdag 25 september 2014

Home <3

Hej svejs!

Här har jag lyst med min frånvaro med har istället vart hem och spridit och massa kärlek!

Jag och Lokis for upp till Uppsala tidigt på tisdagen och hälsa på min kära lilla lilla mormor! Så himla glad och pratsam, hon älskar verkligen sin barnbarns barn!



Sedan hämtade min lillasyster oss och det blev shopping på Gränby och senare på kvällen mys hemma i Kilby med lillfisen Ante :) och vi åkte ner och hälsade på Viggo nere vid minneslunden, lilla ängeln våran <3

På onsdags morgon så pranka vi med storasystern våran och hade mysfrukost då hon fyller år på fredag.



Efter det så tog jag en promenad och fika hos en gammal vän som jag inte träffat på år och dagar! Så himla roligt och mysigt att få prata om gamla minnen och om allt som hänt senaste åren.

Efter det så träffa jag mamma för att sedan bli hämtad av pappa och sova hos honom.





Jag och Loke åkte hem kl 6.00 imorse och det första vi gjorde va att gå och hämta min älskade Troj på dagis, han blev väldigt chockad när jag kom kl 9.00 precis efter frukost :)

Det värker såååå overkligt mycket i min kropp när jag är utan mina älskade barn efter några dagar så jag brukar få ha dem lite extra på pappaveckan.. Sååå tacksam att Fredrik och jag har så bra samarbete och att Sebastian är en så fin sambo!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Unknown sa...

Dear friend, your blog post is great. Your post made my day. Thanks for sharing your special viewpoint with us.
Adorable DIY Hanging Planter

Hanging Flower Baskets for Every Garden