tisdag 12 oktober 2010

Här har ni mig!

Oj va länge sen jag uppdaterade, dags igen. ;) Jag har inte haft mycket tid över för att blogga kan man säga! Jobbar just nu heltid plus lite till och så självklart ägnar jag all min andra tid till mina älskade små tokstollar!

Troj bara växer och växer. Just nu är han i en "bus" period och jäklas mest hela tiden och skrattar åt ALLT som Viking gör. Han tjatar på Viking och ropar efter honom så fort han inte är i närheten, "AJA" betyder tydligen Viking =) Han trivs kanon på dagis trots att dem får vara där väldigt långa dagar. Min lilla tappra älskling!

Gladfisen när vi var ute och plocka svamp =)

Trötta grabbar efter en dag på Naturhistoriska!


Viking är som Viking brukar vara, glad, sprallig, pratkvarn, tokstolle med massa bus och har även skaffat ett större ordfråd som "Du fattar ingenting" och "det spelar ingen roll" som han använder sig av väldigt ofta. Vart tusan kommer det ifrån?! Han blir såklart också större och mer "lillgammal". Han har lärt sig att åka skateboard, han är sporttokig fast han är så lite?!? Cyklar, lirar bandy, åker skridskor, och nu så är det dags för skidor/snowboard. Ska bli så himla mysigt att åka i vinter med en liten Viking brevid sig och en Troj på ryggen =) ÄLSKAR vintern!

Primpa har lärt Viking att impa på brudarna, min tuffing =)

!
Vicke tankar morsans bil =)



Och så har vi mej dårå. Jag trivs super bra på mitt nya jobb! Har fått så många nya trevliga arbetskollegor och en och annan nya vän i samlingen =) Donna is the shit, vi har samma sjuka humor och skrattar mest hela dagarna. (Fast vi sliter som djur också ;) ) Vi slår upp dörrarna till varuhuset den 20 oktober och det ska bli så jäkla kul!! Taggad till tusen. Port 73 som området kommer heta kommer bli så himla stort och med många roliga butiker. Perfekt när man har lunch och hinner med en shopping runda =)

Nej nu har jag en massa måste att göra, typ tvätta och fixa med lite saker som man inte hinner med på dagarna.

Skickar in en massa bilder och ska verkligen börja uppdatera mer! Har så mycket jag vill visa er!! Shopping, inredning och bilder på grabbarna såklart! Håll koll idagarna så får ni förhoppningsvis massa uppdateringar! Läs FÖRHOPPNINGSVIS. =) Tjollahopp!

1 kommentar:

Elin och Mange sa...

Vad fina bilder och vad stora de har blivit! Vad kul att det är skoj på nya jobbet! Saknar er! Kramar Elin