torsdag 14 oktober 2010

Äntligen!

Hej! Idag har jag fått mitt schema och det är underbart, var tredje vecka är jag ledig 5 dagar irad, perfekt att kunna åka iväg med grabbarna upp till Alunda och Gimo och mysa med min familj där uppe. Viking tjatar om sin mormor just nu så han saknar nog alla där uppe.

Och just ja, här med känner ni Emma Österberg, maskin ansvarig på Jula i Haninge ;) Låter bättre än vad det är men jag tycker det ska bli super kul! =) Bort med klackarna och på med stålhättan. Me like...

Nej nog om mig, nu blir det bild regn på mina små tokstollar. Imorse så stod Troj framför mej och Viking och släppte av världens prutt, och då menar jag PRUTT. Viking höll på att vika sig av skratt och såklart haka Troj på och tyckte att det han nyss gjorde va jätte roligt. Humm är det såhär det kommer vara? Ser inte lovade ut eftersom Fredda är precis likadan, kan släppa väder när, var och hur som helst..

Nej nu blir det lite bilder =)

Vår vackra ängel!

Knasbollen =)

Min fina lilla prins! Älskade unge!

Troj öppnar sin 1års present, överlycklig för sin Bobby Car =)

Troj är ute och går med Farfar på Skansen.

Viking åkte karuseller på skansen, mammas lilla skrutt!

Viking på hockeymatch, farsan lirade juh!

Troj käka korv i pausen när Freddan spela hockey.


Nej de va allt för ikväll, måste sova nu för imorgon blire fanta och rosé med finnaste Donna, vi har kick off med jobbet =) God natt!

Inga kommentarer: