lördag 26 juni 2010

Underbar vecka och midsommar..

Hej! Dålig Update här men det har juh varit sol och varmt! Jag, Viking och Troj har spenderat våra dagar ute i Årsta havsbad. Viking älskar vatten och badade i timmar och Troj smakade på sanden, den måste varit helt okej för han åt den hela tiden =)





Midsommarsftonen var helt fantastiskt rolig! Vi var hos en gammal hockey och klasskompis(?) till Fredrik, vi var ca 20 personer skulle jag tro?! Alla är helt galna i våra små troll och leker och busar med dem hela tiden så de är super skoj. Det var först lunsch med sill och nubbe, jag var dock nykter men fick vara med och sjunga iallafall! Sedan hade Mp och en annan tjej fixat med 5-kamp, Fredriks lag vann! =) Sedan när alla lekt lite så var dem svettiga så då gick vi och badade i en liten sjö, Viking var som ett sjödjur, han simmade och hoppade i vattnet tillsammans med Primus! Jag var lite av en badkruka och stod på sidan och tittade på, nån var juh tvungen att hålla i Troj ;)

Efter det så satt vi i gräset och vila lite i solen, för sen var det dags för grillning. Vi åt mumsigt kött och potatissallad såklart! =) Sen vart det lite mera lekar och alla spelade fotboll med Viking så han mådde nog som en kung. "All eyes on me", då trivs han lilla älsklingen.

Finaste Troj!


Troj, Fredrik, Jimmie och Leon.


"Oh en traktor" Viking är lycklig..


Midsommarfina! =)


Viking och Troj smaskar på lite chips!


Grabbarna snackar lite om livet =) "Man to man talk"


Mina prinsar, som kan ha varandras kläder och det skiljer bara 1 kg mellan dem nästan. Troj växer ikapp storebror!





Sen vid 23.00 så var små killarna väldigt trötta så vi åkte hem och sov, jag sov bara några timmar för vid kl. 02.30 så fick jag agera lite taxi! =) En vända till Farsta och Hammarbyhöjden och sen hem och sova några timmar för vid 07.00 så vaknade trollungarna och då var det bara till att kliva upp! Dagen spenderades med svärföräldrarna i Årsta.

En mamma Emma..


En pappa Fredrik och min snygga Älsk =)


En Farmor och en Troj


Nu ska jag sova för imorgon så ska jag och ungarna iväg och bada lite igen =)

Inga kommentarer: