söndag 31 januari 2010

@ work

Idag så har jag jobbat, första gången jag var utan Troj. Det hade gått hur bra som helst och jag hade kunder fasiken hela tiden sen jag kom i morse tills att vi gick hem så jag han inte undra allt för mycket hur de gick här hemma. Men ungarna levde och hade varit på aquaria idag å haft skoj me pappa sin =)

På jobbet så han jag med att prata lite med olle Waller, ni vet "Fråga Olle" Han var en riktig mysgubbe. Hur gullig som helst haha =) Han skrev en lite lapp till Fredrik! Ojoj va gla Freddan blev ;)

Jag brukar träffa på en del kändisar, men han var absolut en av dem goaste =)

Nu har jag även hunnit boka biljetter till bajenkvällen! Fredrik ska juh spela mot Bajen så det ska bli himlarns kul å se, va typ över 4000 pers förra året å ska tydligen bli ännu större i år!

Nä nu blire choklad pudding!

Pöss

En sliten mamma hemma i mjukiskläder..


En business women @ work, man vill juh inte se ut som en slapptask ;)


Haha, jag är en geek, i know...

Inga kommentarer: