måndag 2 november 2009

Ojoj..

Det var verkligen en evighet senjag skrev =) Dåligt me uppdatering men en två barnsmor hinner inte me så mycket bloggande! Här har det varit snörvligt och jag hade värsta feberfrossan i fredagsnatt, men nu börjar det bli bättre!

Viking är det full fart på och Troj bara växer och nu "pratar" han för fullt och ska bara stå upp =) Blir nog dags å ta fram hoppgungan nu för mina muskler i armarna börjar bli så himla stora för at man måste hålla upp han hela tiden!

Helgen har varit bra, den 14 nov så ska jag göra nått som gör pappsen galen där hemma i Mälbyn! Jag ska äntligen få tatuera mej! Va där i Fredags, på Diablo inne på Hornsgatan.. Spännande =)

Nu vaknar knubbisen så nu får jag sluta skriva.. skriva mer ikväll när Karln i huset är hemma =) Efter min Body combat träning! Så himla skoj!! Nu är jag nere på min normalvikt igen, himlans bra å kunna få på sig sina gamla byxor, billigast så =)

Hörs senare!

Inga kommentarer: