söndag 29 november 2009

Helgen..

Här är till dig morsan! =) Mamma har äntligen skaffat sig en dator och önskade sig lite bilder!

Tack mormor för den fina sängen, en tidig julklapp! Viking loves it!

Skitungarna Tägtström =) Älsklingarna!


Haha Viking har fått näsborrarna efter Moster Johanna och mormor tror jag =D



Mini Me! =)


Pepparkaksbak!


Viking visar sin nya binge! Som han Btw somna direkt i nyss utan krångel!


Våran lilla Gla´skit!! Så underbar!


Jag har äntligen unnat mej en ny telefon eftersom min har gått sönder, blev en riktig emma-telefon, som gjord för mig haha =) Den har inbyggd stegräknare och om man trycker på en knapp så står det "startar spegel" och så kan man spegla sig! plus att den har bättre kamera än min gamla.

Den är såklart lilla och ser ut som en liten diamant!


Nej nu ska jag slänga mig i soffan! E riktigt trött nu!


Inga kommentarer: