onsdag 30 september 2009

Just nu:

Just nu så har jag kommit in från en promenad då jag har lämnat tokstollen på dagis och inhandlat dagens mat som blir Chili ConCarne (stavning?) + att jag har köpt den dagliga dosen av mörkchoklad som avnjuts i soffan efter en springtur =)

Jag har lyckats bli av med 2 gravid kg och har 2 envisa kvar =) Ikväll blir det nog ett spinningpass å jag hoppas att min kära svägerska följer med!

Här hemma rullar allt på och funkar riktigt bra, tänk om barn nr 1 kunde vara lika enkelt som barn nr 2? Trojsan är hur snäll som helst, å han är lik sin mamma! =)

Igår som sagt var jag ute och sprang en runda och sedan fick jag å fredrik en dans/spel/sjung uppvisning av Viking, något falska toner men annars var han kanon! Han har sån talang, säger bara "IDOL" här har ni eran nästa stjärna! =) Sk aslänga in filmen på det sen när Fredrik kommer hem me sin telefon!



Troj 2009


Viking 2008

Nej nu blir det soffan å gosa med lillen innan Bus ungen ska hem igen!

Kram

Inga kommentarer: